Legea puerto-ricană îi interzice lui Ricki Martin să se casatorească la el acasă

După ce a declarat lumii întregi că este homosexual, Ricky Martin se gândește la un mariaj cu partenerul său. Prezent în platoul emisiunii lui Larry King starul portorican şi-a mărturisit dorința de a se căsători, dar şi regretul în acelaşi timp că: “exista atâtea state în lume în care căsătoria intre gay este un drept, dar acest lucru nu este valabil din păcate şi în Puerto Rico. Ca şi în multe alte state americane de altfel", scrie stirifeldefel.ro.

În aceste condiții, el şi iubitul lui (portorican de asemenea), un broker de 33 de ani, se gândesc să meargă în unul din statele în care căsătoria intre gay este legala, Spania sau Argentina. Aceasta idee nu-i este însa intru-totul pe plac artistului de 38 de ani, el comentând:

“Dar de ce trebuie să mergem în alta parte? De ce nu pot sa fac acest lucru în propria mea țară din moment ce se presupune ca legile sunt făcute ca să mă protejeze? Nu vreau sa fac acest pas departe de ţara mea şi sa fiu un cetățean de clasa a doua chiar la mine acasă. De ce nu pot avea acest drept (în țara mea), doar îmi plătesc impozitele”. Se pare ca odata cu declararea propriei sexualități Ricky Martin tinde sa se transforme şi într-un militant pentru drepturile minorităţilor sexuale.



sursa stirifeldefel.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu